fitnessfighten

Okey jag tänker verkligen uppdatera här varje dag nu i minst 30 dagar. Jag har gått med i fitnessfighten som startar i morgon ( den första Juni). Ser verkligen framemot att ge järnet och tänker gå in för det till 120 %. Tyvär failar jag nog med första träningspasset redan i morgon då jag åker hem från Luleå i morgon till Stockholm igen och kommer hem vid ca 21.. Känns trist men får köra extra länge på lördag istället som kompensation! :)

Ska bli kul att lära sig äta mer rätt, det är nog den jag våndas mest för. Att ändra om sin kost känner jag mer som något som ska bli kul och lärorikt. Men att lära sig äta regelbundet och få in allt de där med att äta var tredje timme och en viss tid innan och efter träning tror jag kommer ta en tid att komma in i.

Men är sjukt redo. Måste erkänna att jag svullade både chocklad och glass idag.. Kan inte påstå att det kändes jätte bra efteråt. Egentligen är allt sånt bara njutning för en stund, men när glassen är slut så sitter man ändå där med en proppmätt mage och lovhandels som blir mer tydliga^^ Jag börjar fråga mig om det är värt det? Jag tror inte det och därför är jag så taggad för denna tävling:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0