Vår feelings

Jag är sämst! lyckades såklart försova mig, dem ggr när ja inte lyckats sova o vet att ja ska upp om 3-4 timmar så är de egentligen ingen ide att sova, för jag vaknar inte av klockan då! Hänt massa ggr att ja vaknat o mobilen ligger brevid mig i sängen men där jag inte har något minne av att jag gått upp ur sängen, gått sådär 2 meter o hämtat mobilen o stängt av den o lagt mig igen.

Detta resulterade i att jag inte hann träna! :/ eller hinner gör ja, men ja blev stressad eftersom jag vill komma igång med pluggandet så fort som möjligt idag eftersom jag inte kan sitta här till 21 idag som igår. Ska hem till M idag:D o på ett sätt va de väl bra att jag fick min "skönhetssömn" :p vill ju lyckligtvis inte komma med trötta påsar under ögonen när jag träffar M! :p

Pigg som en fågel är jag iaf! på stadsbiblioteket med en stor kaffe brevid mig. dags att lära sig hur nervsystmet utvecklas o fungerar. Har svårt för såna grejer.. men idag är jag iaf motiverad:D Man brukar vara det när man har nått o se framemot:D Tror nog effektiviteten blir så mkt bättre. Hoppas att vi bokar Rom resan idag också:D



The memories pass away, and I stand up with closed eyes, I know that nothing has changed in my heart. but I know that something good is near. It makes me smile anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0