Tenta om två dagar..

Simmade idag med Karro! hon ringde mig 07,00 o frågade va jag va. De va nämligen den bussen vi skulle ta, o ja hade såklart försovit mig. På med kläderna och tog bussen 07,36 istället. Tkr synd om Karro som fick vänta =/ Simmade iaf 50 minuter:D va sjukt omotiverad, trött, irriterad. Men damN va ja mår bra efter=D Pigg, nyduschad, nytränad o med bästa kaffet brevid mig just nu.

Tråkigt att inte ha något kul att se framemot i helgen, ja kommer få sitta med mina böcker hela helgen eftersom jag har tenta på måndag och massa att plugga in! =/ säämst..



Dags att skriva om stroke nu, efter de har jag ett antal sjukdomar, funktionsnedsättningar kvar att skriva om. Måste bli klar med att sånt skrivande idag så ja kan ägna lördag och söndag till att endast nöta och läsa! =)
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Nettaan

Ja visst är han fin?:) hihi. Snaart? :D När kan du?

2012-03-22 @ 11:23:36
URL: http://alwaysandforeverr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0