miss I miss you, but know I have to stand up and live my life like nothing has happened

Låång dag men idag har de inte gjort mig något alls. Umgåtts med människor som gett mig massa energi och gjort mig glad och positv! =) När man har såna människor vid sig så spelar de ingen roll om man sitter med saker som är mer än trista, man lyckas plugga med ett leeende ändå! :)

Dagen började med att ja och F satte oss ute på ett cafe inne i stan o tog en caffe, massa cigg o pratade om egentligen allting i 2 timmar! :) Efter det satte jag mig på stadsbliblioteket där min fina kusin Vicki kom förbi senare:D planerar en resa till Rom!! gaaalet:D can't wait. O en av de bästa sakerna är även att vi planerar att time in de datum då en av de australienare som ja träffade i thailand Mark är där!:D:D

Kommer nog få träna i morrn 06,30 trött! :/ men de är bara på morgonen i morrn som ja kommer ha tid att träna om ja ska hinna pugga till tentan. Efter de blir de att träffa M på gärdet! =) Känsla att de kommer bli en bra dag i morrn! även om ja kommer va gaaalet trött! :/





Längtar tillbaka..Men mest längtar ja nog tillbaka till tiden innan Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0