Fitnessfighten dag 2

Vaknade idag, tittade ut och såg mest bara hur regnet föll.. Kände lusten att gå ut i det vädret sjönk där. Men eftersom jag ändå såg framemot träningen så drog jag mig iväg till gymmet iaf:D Trottsade regnet och gick till gymmet istället för att ta bussen dit från Huddinge. Anar att all motion är bra även om de bara är 10-15 minuter.

Gick helt okey att träna! :) Kul att träna efter ff träningsschema! Blev helt slut^^ Hade nog kunnat tänka mig att tränat lite längre än vad jag gjorde men eftersom jag skulle möta upp Bea ca 16 så blev de snabb dusch och sen till Huddinge för en salladslunch med min fina! :) <3

Vi storhandlade också! Handlade allt utifrån ff matschema=) men fan för att handla när det regnar ute. Vi missade bussen hem från tullinge och fick stå ute med våra tunga matkassar i 1 timme. Va helt död väl hemma 19.30.. Blir/ blev chill ikväll. Mest för att det regnar och är kallt och jag är otaggad på att frysa ännu mer än vad jag gjort.

Blir sova tidigt ikväll, Luleå veckan tog mycket kraft... Inte riktigt tagit in att det är sommarlov om några dagar.

I morgon blir det ev en kaffe med min fina Alexandra!:D Saaknar! Sjuukt taggad för tränigen i morgon också!:D


Kommentarer
Postat av: Nettan

Emma, har du slutat blogga eller??:/ <3

2012-11-01 @ 08:17:55
URL: http://litenbliirstor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0