Fitnessfighten dag 1.

Första dagen gick helt okey till en början.. kunde ju dock inte träna då jag var i Luleå och skulle ta flyga hem. Är inte hemma för än 21,30:/ Riktigt tråkigt! då jag är sjukt taggad. Failade med middagen också och ätit alldeles för mycket frukt. Men jag kör nya tag i morgon! :) Då ska alla matvaror handlas hem, det ska tränas hårt och planeras.

Att få in rutinen att äta var tredje timme och veta VAD det är man får äta och inte äta känns inte alls lätt. Men de kommer jag nog lära mig!:) Försökt tryckt i mig 2 liter vatten idag också, sprungit på toa siosådär tusen gånger och har nog bara hitills fått i mig ca 1 liter än så länge. Får hälla i mig sista litern när jag är hemma:p Lite små jobbigt att dricka massa vatten då jag sällan är törstig och dricker väldigt lite väska ( förutom kaffe;) ) om dagarna. Men vatten är bra av många anledningar så antar att jag antar att jag får fortsätta hälla i mig galna mängder och vänja mig^^

Så taggad för gymmet i morgon iaf!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0