Sömnlös natt

Sömnlös natt och jag har tenta i morrn. dricker min tredje kopp kaffe men trots det vill ögonen inte riktigt hålla sig öppna. För mycket tankar, för mycket känslor och allt för många frågor utan svar.

Gav upp min sömn vid 02 just för att ja skulle va vid simhallen 06,30 nu i morse. lyckades iaf sova en timme vid 04 innan ja tog bussen 05,30. Simmade 06,45 i 50 minuter. Skön dusch o ångbastu lyckades göra mig någelunda pigg efteråt iaf. Men efter att ha suttit en stund nu på mitt favorit cafe inne i stan med en Kaffe brevid mig för att plugga känner jag verkligen hur ögonlocken vill falla ner. Gaaalet trött! :/ Väntar på en klasskompis som kommer snart, ska ändra om en uppsats sen blir det nog hem o plugga tentan tror ja. En powenap en timme skulle nog behövas just nu.

Senaste tiden har jag inte riktigt varit mig själv, vart tog mitt positiva jag vägen? jag som alltid såg så ljust på livert.. att känna mig nere är inte jag, inte mitt riktiga jag iaf.. jag kan ligga i min säng, blunda o hoppas på att dagen går lite fortfarare. Det är inte likt mig.

Dags att faktiskt skärpa mig nu, livet blir de man gör det till och jag har bestämt mig för att leva mitt positiva jag igen..=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0