När det känns som om ingen riktigt förstår..

Känns som jag fortfarande är inne i någonslags svacka i livet.. Men jag tror nog det kommer bli bättre! Det som kanske känns svårast är bara att jag inte tror det är någon som förstår och därför vill jag inte prata om det heller. Mina planer att faktiskt ta mig härifrån måste jag börja fastställa snart, något att se framemot. Kan inget mer än att längta att lämna detta ställe, lämna sverige för något nytt.

Helgen har iaf varit ganska bra! =) Online tenta i fredags sedan födelsedagsfirade för min älskade vän Alexandra! =) och utgång efter. Lördagen 40 års firande för min fostermamma kicki! skulle åkt till en villa fest efter men något med humöret ändrade riktning och jag somnade med tårar i ögonen istället. söndagen spenderades i sängen mest hela dagen trots två vänners försök att få mig att komma till dem. Förlåt mig.. Jag tror jag ska börja skriva upp mål och sen skriva hur jag ska nå dessa! livet blir ju som jag många gånger skrivit det man gör det till! =) Och drömmar och mål uppnås inte genom att ge upp allt.

Idag planeras det tenta plugg och kolla resor. Min dag! veckan som kommer ser ut som att bli en bra vecka, i morgon ska jag få träffa en vän som jag inte träffat på flera år! läängtar:D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0