Mysig morgon!

Det finns ingen mysigare morgon när man startar dagen med att åka till simhallen och simma 40-50 minuter sen basta och fixa sig för att sedan äta frukost på ett mysigt cafe innan man tar tag i tenta pluggandet! =)
Eller okey.. själva att ta sig upp till simhallen , lämna sin sköna och varma säng 05,30 på morgonen kanske inte är en hitt :p men väl vid simhallen så har man vaknat till och då känns det ganska bra att man tagit sig ut! =)

Det är såklart inte alltid ja kan unna mig att äta frukost på cafe, känns som ja slösar tillräckligt med pengar att äta lunch ute. De där med matlåda e ja sämst me att ta med mig. Dock mysigt att starta dagen på detta sätt. Ett lugn innefinner sig och man e vaken och pigg vid 9-10 på morgonen=D En bra start på dagen!

Ska hälla i mig min andra kopp kaffe och hämta min tredje kopp, gratis påtår är tillför att utnyttjas;D  och svara på steg 2 som jag nu fått skickat. De där med att finna en inre motivation. De är den personen jag ska träffa idag kl 11. Sen kommer ev A till mig ikväll=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0