Man kan komma långt med ett leende och ett positivt tänkande i livet.

Människor som lyckas motivera en är fachinerande, människor som likom lyckas vända även dem allra jobbigaste sakerna i vardagen till något positivt. Jag har börjat prata med en helt galet fachinerande människa. Han arbetar bland annat med att motivera människor till de dom vill göra genom att hitta den där inre motivationen hos en.

Detta går ut på att stegvis svara på olika steg. Just nu har jag bara svarat på de första steget och de va att först skriva 3 viktiga saker som ja vill att en kille ska vara. Sen skriva ytterligare 2 saker till för att därefter skriva vad dessa egenskaper menas för mig och varför jag vill att killen ska ha dessa egenskaper. Just nu säger detta mig ingenting:p och jag har ingen aning om hur han menar att just detta ska hjälpa mig att hitta min motivation tilll både träningen och pluggandet. Men de va bara första steget och just nu väntar ja på att få svara på dem andra stegen:D intressant och se om han lyckas! jag själv är villig att försöka och ta till mig såklart!=) för annars skulle de såklart inte fungera. Vi ska ses i morgon kl 11. Härligt att få prata med så positiva och drivna människor ibland:D kämpar med att vara lika driven, men för mig fattas just nu struktur och rutin i min vardag. Ska verkligen se till att skaffa mig det! =)

Va vid simhallen idag! =) Men såklart va de lek i hela bassängen just denna dag och tid och de skulle vara helt omöjligt för mig att kunna motionssimma med ett gäng ungar i hela bassängen. Fick duscha och fixa i ordning mig istället och satsa på simmning ikväll! Positiva är att ja iaf blev pigg!:D Så sitter på tullinge bibliotek nu och väntar på min bääästa Bea för att plugga hela dagen eller snarare de som finns kvar av den! =)

Anar att min dag inte blir mer intressantare än så, har ett ton plugg att ta tag i. Så lika bra att börja med barnneurologin och försöka finna hur fostret i magen till barnets nervsystem utvecklas! =)

Eller just ja! positivt tänkande va det! =) Idag ska ja lära mig en massa intressanta saker som ja inte visste förut;) hah värt ett försök även om ja innerst inne vill dö av trisstes:p

Ha en fin dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0