Finaste vän!

Jag känner mig lyckligt lottad! jag har väärldens finaste vänner och man ska aldrig glömma bort vilken tur man har som har det! =) Gårdagen blev inte alls som förväntad, den blev så mycket bättre än vad jag hade gissat att den kunde bli!

Som jag skrivit tidigare har jag känt mig nere, låg och inte alls riktigt som mig själv. Pgr flera anledningar. I söndags försökte två av mina vänner få mig att komma till Karro men jag sa nej och kände mig inte alls pepp på att vara social den dagen. Igår var en liknande dag men trots det så hörde både karro o bea av sig för att vilja träffas. Det blev att jag och Bea åkte in till gamla stan igår kväll! =) Vi gick omkring bland dem fina gatorna där och pratade! :) <3

Bea tyckte att vi skulle unna oss en middag och en flaska vin. Sagt och gjort så gick vi in på en jätte mysig resturang som låg vid en av gatorna, beställde in en flaska rött och gooo mat trots att båda två egentligen inte alls har pengar att unna oss det!:) Vi bestämde att den här dagen skulle bli en nystart på något positivt, en nystart till att kämpa för mål vi har, att leva våra liv med en positiv inställning. Påväg hem kände jag att det är dags att dra sig upp från det som känns svårt och leva efter den inställning jag trots allt har " livet blir vad man gör det till" Idag vaknade jag upp med ett leende! :)

Idag ska jag plugga och träna och träffa en vän jag inte träffat på flera år! :) Kommer det dagar då jag känner mig nere så ska jag göra dem saker som är viktiga i mitt liv iaf! Bea tyckte att då ska jag se tillbaka på vår kväll i gamla stan igår och komma ihåg att det fanns en anledning till att vi spenderade ( mer än vad vi iaf hade råd med) den kvällen! =) En nystart i livet där allt ska bli så mycket bättre än vad det redan är! :)



Finaste vän! <3 Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0