Fin dag! :)

Träffade en vän från gymnasiet som jag inte träffat sedan studenten idag! =) Gaalet att tiden kan gå så fort och att man så många gånger tänkt på att ta i kontakt och ses. Så många gånger man tänkt men som aldrig ( konstigt nog) blivit av och helt plötsligt har det snart gått 4 år sedan. Glad att det iaf blev av! :) Insåg verkligenb hur mkt jag saknat min vän Jane! =D Nu kommer det garanterat inte väntas till fyra år igen! <3

Va och simmade efteråt och sedan filmkväll med Bea och några andra vänner! =) Hade kunnat vart en mysig kväll om det inte var så att vi såg skräckfilm, eller i detta fall psykisk film. Haate that kind of movie.. 

I morgon väntar en annan fin dag, träna på morgon, luncha med A och kaffe med en av mina bästa vänner/kusin vicki vid 17:D

Ikväll kommer det garanteras sovas till komedi.. planerar att va på simhallen 06,30..tröött tjej!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu ska det gå och kommentera igen.. Det verkar som om det bara går på dom inläggen jag skriver från datorn, men inte när jag bloggar från mobilen... skummt.. :P haha.. puss<3

2012-02-23 @ 13:49:23
URL: http://alwaysandforeverr.blogg.se/
Postat av: Jane

Ses snart igen<3

2012-02-23 @ 20:45:36
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer:D

2012-02-27 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0