Kryssning!

Kryssning med mina flickor Jessica och Isa!:D <3 hur mysigt som helst, o hur kul som helst. En gång om året e det bestämt att det nu ska bli av! minst:p

Förra veckan var jag inne i en depp period, det är inte ofta det händer men ibland orkar man inte lee när hjärtat skär. Idag och i morgon och resten av veckan är det nya tag. Jag ska ta tag i det som är viktigt. Och jag ska lee och vara mitt glada jag igen.

I veckan som kommer är det plugg, och full fokus på det! Sen blir det även fika med Lisa och någon av dagarna även malin. hoppas på att hinna träffa Alexandra o Emilia också!=)=) Älskar när vardagarna inte blir dem samma, att träffa sina vänner över en fika eller promenad kan förgylla hela dagen! =) <3 Uppskatta det man har och inte tänka på det man inte har är något jag försöker leva efter!



Det är e den enda bilden jag tänker lägga upp på mig från kryssningen :p allt festande denna sommar har satt sina spår.. nu e det skärpning på det!=)

Nu: gosa ner sig i sängen tidigt för engångs skull o se film. Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0