dagar utan dig

Det har gått flera dagar nu utan dig, jag har ingen aning om vad du gör, hur du mår och inte heller vågar jag riktigt fråga. Det är inte mig de e synd om, de va mitt val. Men ändå gör det så frukstansvärt ont, för det var inte så här jag ville att det skulle bli...

Jag saknar dig! det gör så ont i hjärtat, har folk omkring mig jämt nu. Dem lever sina fina liv, medans jag mest av allt önskar att jag kunde lägga mig under täcket, ni äter, jag petar i maten, ni skrattar - jag fejkar, ni pluggar - jag hör massa ord men som försvinner lika snabbt...

det gör ont när inte du e hos mig..

Kommentarer
Postat av: jessica

ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!

2011-09-20 @ 15:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0