Sömnproblem..

Jag älskar att inte kunna sova om nätterna, särskillt dem dagarna man inte lyckats sova för ens någon minut.. jag gav upp i morse vid 04,30 o började diska, åt två kokta ägg o fixade mig för att sedan ta bussen 05,30 till Simhallen i Huddinge istället o simmade ca 53 minuter. Mkt skööönt! simma e en skön träning, träning för hela kroppen men samtidigt avkoppling och relaax för hjärnan =)

Satte mig sen på ett cafe i Huddinge, pluggade lite o drack två koppar kaffe. Lunch sen med min fina vän Alexandra:D o shopping efteråt! Ett par nya svarta jeans o en mysig grå vardagströja finns nu i min garderob. Jag e fattig men glad! Nya kläder kan verligen få en att må riktigt bra!!=)




Ser väl ganska pigg ut trots allt? :p

Sksa faktiskt redan nu göra mig klar för sängen, ja måååste få sova! hatar o sova men anar att de e nödvändigt. Ja o min vän Alexandra har gjort en deal! vi ska båda försöka gå ner 4 kilo på en månad. Slut datumet är den 22 dec. Ett kilo i veckan... good luck to me. Dömt att redan nu misslyckats. Ja som ska dricka massa alkohol på fredag på kryssningen med massa underbara människor! inte direkt de ultemata för viktnedgång:p Däremot e sömn viktigt för viktnedgång har ja hört, samt att ja ska försöka orka upp o powerwalka ca 45 min kl 06 i morrn. innan min 08,15 föreläsning. O gymma på eftermiddagen. 

Thailand om en månad o ja vill sågärna gå ner dessa 4 kilo.. iaf minst 3! iaf värt o göra sitt bästa antar ja.. =)
Time to try to sleep..


Kommentarer
Postat av: Nettan

sv: Kul att du kommenterade min blogg, såg det först nu, haha.. Jag kommer fortsätta att upptadera min blogg nu och även sen när bebis kommer så det kommer gå att läsa! hihi puss<3

2011-11-23 @ 11:03:21
URL: http://alwaysandforeverr.blogg.se/
Postat av: Denise

You can do iiiiit, jag tror på dig kusin :D bara kämoa! puss

2011-11-24 @ 20:19:21
URL: http://ilovecolours.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey!

Allt bra?

2011-12-15 @ 23:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0