positiva tankar

Jag är inte lika positiv längre! fan.. galet svårt, galet mkt att kunna, galet svåra ord. Ont i hjärnan och jag har varit igång med skolarbetet sen 8 i morse.. men har ingen ro att inte kunna fortsätta o sova istället.

satt i skolan till 20 innan vakten kollade om vi hade våra studentkort me oss ( jag har ju inget) så vi fick inte vara kvar..:/ Bea och jag åkte hem och nu är vi hemma hos mig och pluggar istället och dricker kaffe=) Paus just nu..

Skulle inte ljuga om ja sa att min hjärna inte värker just nu.. känns som ja läser och läser men inget fastnar?! aaw.. aja. Behövde klaga av mig lite :p i morrn blir det plugg på stockholms stadsbibliotek igen! =) Där vet ja att ja iaf får sitta till 21..

tolv timmars effektivt plugg, jag avlider om ja inte känner att ja kan något då! Men det ska jag!! =)=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0