Mysig fredagskväll!

Plugg kombinerat med min fina vän Bea, kaffe kan inte bli annat än en myyssig tentaplugg fredag!=D
Försöker pränta in hjärtats olika namn, både i helhet och i frontal snitt. tillsammans ca 40 st med latinska, vissa svåra namn.. Men jag ser hopp! det kan gå om jag vill, det ska gå!=D

Förutom att minnas namnen o vart de sitter är stavningen dock lite jobbig^^ venen brachiocrohalica sinister.. t ex! hoppas vår lärare är snälla med stavningen ^^  

Ska fortsätta till 01 sen soova hos älskling för att sen börja plugga igen vid 9 igen! sova... de ska jag fan göra på onsdag! längtar dit, ska ägna en heldag i sängen då o mysaaa innan jag påbörjar sista inlämningsuppgiften, sen ska jag lämna skolan åt sidan fram till juli!=D =D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0