Lycklig hos dig

Har världens finaste pojkvän! Ja är hans duva, och han är min älskling! <3 Glad att saker och ting kan förändras, att människor kan ändra tankar och göra saker som dem inte gjort förut. En Människa kan förändras, det har jag fått bevisat nu! =) För länge sen..

Igår blev det en riktigt bra plugg dag på stockholms stadsbibliotek med en klassvän =D Idag ska det bli en lika bra dag! Dum som jag är försov jag mig och är nu hemma fram till 15. Då blir det istället plugg i tullinge med Bea <3 fram till 19! Dagen kommer avslutas med ett kvällspass på gymmet sen!=)=)

Har börjat bli nyttig!=D Minskat kolhydraterna, men äter de till frukost. Har inte tid me en hjärna som blir trött just nu.. Men det känns bra! Istället för att bara äta brända köttbullar , gör jag nu istället en go sallad till!=D
Energi dryckerna och cola light är nu förbi :p ska minskas iaf! blivit mycket sånt på senaste tiden...:S

Nu tillbaka till Näringslära! klagar inte alls! Ganska.. Intressant o läsa om=) Hellre det än arbetsfysiologi!

Idag är det en fin dag! det känner jag på mig! =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0