Lueå o plugg.........

I dag blev de flyget mot Luleå igen!... buss hemifrån 06, redovisning i skola kl 13. Gick bra tror ja :p ganska liten redovisning =)

Nu är ja på vandrarhemmet sen många timmar tillbaka, ja o min klassvän som ja bor me gick igenom nervsystemet. Helt plötsligt märkte vi att vi pluggat i 3 h, och bara lyckats gå igenom hälften av nervsystemets instuderingsfrågor... KUL! Men i morrn är vi lediga :D Då blir det plugg hela dagen och kvällen! om ja så ska plugga ihäl mig så vill ja förstå de här, så äre bara :p det enda ja kan göra är att göra mitt bästa, även om tentan inte skulle gå super...!

Nu blire snart sova! i morrn väntar en dag me tenta plugg =D

Jag saknar min älskliiing vääldigt mkt!! 2 år tillsammans men som nykär! =) Känslan är fin! <3






Kommentarer
Postat av: issa

Det gör jag också. Vill verkligen träffa dig snart emma gumman. Saknar dig så det gör ont. <3

2011-05-04 @ 10:04:19
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 05:11:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0