Längtar..!

Så sitter man åteigen med böckerna tryckna framför en , vid stockholms stadsbibliotek denna gång med min klassvän=) Precis köpt kaffe och macka och känner mig på G !=D trots några få timmars sömn.

Längatr tills lördag! då blir det middag på söder med fina vänner.. En välförtjänt paus från pluggandet..

Trött Emma...=(


Att va nytttig under tenta vecka har vart svårt! Blir en heldel onyttiga energidrycker, och minst en macka..:S Men kolhydrater är ett måste just nu, går inte att utesluta helt när jag måste hålla hjärnan igång. Nästa vecka blire annorlunda!






Nu sitter min klasskompis o pluggar för fullt! ska göra detsamma... :p och dricka upp mitt kaffe i sugrör!=D

Ha en fin dag! PUss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0