En välförtjänt paus i pluggandet

Det var det igår!=D fast blev längre paus och senare än vad ja hade tänkt från början ^^ Kände mig också ganska tråkig som inte drack så mkt eller följde med och festade eftersom ja kände mig tvungen att plugga.. kunde ju inte komma hem så sent på natten eftersom ja ville va uppe tidig o va pigg idag.

Kunde inte heller riktigt slappna av helt och njuta av att bara vara me vännerna, eftersom den där tentan påminde mig hela tiden om att ja egentligen borde vart hemma o pluggat.. Men på tisdag är den gjord!=D tisdag efter 5 timmar..

Sällan jag brukar tänka så.. men längtar dit! det är det enda som tar över min hjärna just nu, och den där stressen o pressen o ångesten är inte rolig längre! På tisdag är den gjord och då behöver ja inte tänka på den mer för än resulatatet kommer =D

Blir en massa tenta plugg idag, kan nästan hela hjärtats olika delar, i helheten och i frontalsnitt nu iaf!=D nu blir det att plugga in allt! läsa på allt siosådär tusen ggr! nästan motiverad eftersom det bara är idag och i morrn som jag behöver sitta och rå plugga!! :D



I will fiiix it!=)=)

Saknar min bejb maaaassaaa..! typ hunnit träffats några timmar denna vecka, max 3 h vaken tid tror ja:S men går jag dit och pluggar kommer jag bara vilja kramas o mysa, pluggar som bäst antingen själv eller med andra som också pluggar! men nu äre bara två dagar kvar, sen kan jag lägga mer av min tid på min snygging istället! <3 =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0