Tentan gjord!

Vilken härlig morgon jag fick , en sån morgon man behöver för att sen skriva en tenta=D
Vaknade av en tupp som gal och som hade hakat sig? för den slutade inte. Jag blev livrädd och flög typ upp ur sängen. Sen hann ja duscha, dricka en halv koppkaffe, äta lite frkost och lyssna lite på musik och oroa mig lite inför tentan.

Men jag tror det gick helt okey =) Jag malde på och skrev hur mkt som helst! men om de är rätt eller bara massa snack en del grejer vet ja ju inte. Därför ja malde på , på dem frågor ja va lite osäker på. Kanske kan man då få in nått som är rätt. Satt iaf 22,5 h , 6 frågor att svara på. Skrivkramp!!

Nu södertörn och roat mig med Bea och Johan ett tag. Just nu är jag själv... Borde börja plugga på nästa tenta...

Kl 18 blir det kickboxning!! =D waay! ja är livrädd...=D

Kommentarer
Postat av: Anonym

22,5 timme?!?? :O

2011-03-16 @ 16:09:35
Postat av: Svar Emma

hahha oj menar såklart 2,5 h :D

2011-03-16 @ 17:21:05
URL: http://omemmawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0