Tenta plugg en lördag...

Sitter nu och försöker läsa en engelsk härlig stor bok om Moho som vi om några dagar har tenta på. Och jag kan verkligen ingenting..Därav kunde jag inte låta mig själv åka till min vän Isa som har en liten fest/chill kväll hos sig ikväll...:( Tråkigt!

Men det är just så här det är vid tenta veckor... Får längta tills nästa helg istället!!=)
Ska försöka sätta mig och vara effektiv fram till iaf 21 nått ikväll, sen blir det mys med älskling eller nått annat beroende på om de dyker upp nått spontant!

Men jag ska inte låta mig göra nått annat fram tills 21 tidigast ikväll iaf! Annars kommer jag bara få "ångest", dåligt samvete i morrn.



Hade kunnat haft en mkt bättre dag/ kväll hos min fina vän isa!=( <3 Svåra tenta..!! Och varför ska boken vara på engelska?! aaw. Ja , jag är nog lite bitter just nu...

Kommentarer
Postat av: issa

Det är bra att du verkligen tar pluggetg på allvasr gumman :) Det blir flera hemmakvällar här :) <3

2011-03-19 @ 13:51:01
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: Jasmine

hAR FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG! :D

2011-03-19 @ 16:12:27
URL: http://jasminekassab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0