Söndag, den typiska städ plugg dagen

Det är söndag, jag vaknade 11,45 hemma hos Älskling. Yeesss! nu kommer ja typ va seg hela dagen. Ogillar att sova så länge. Istället för att väcka honom och fixa frukost så klädde jag på mig och gick hem. Lite frisk luft gör att man vaknar till lite. Hemma kunde ja ju också sätta på högmusik utan att väcka min sovande bejb. Fast jag saknar honom ju redan. Är det såhär de är att vara sådär löjligt förälskad? jag tror nästan det iaf:p

Söndagar brukar jag se som en sån där typiskt plugga, träna och städa dag. Hoppas älskling får iväg mig snart på träningen, skulle behöva en spark i baken för att orka ta mig ut och träna idag.

Just nu håller jag iaf på och städa. Sen måste jag verkligen läsa... och förhöra mig själv på socialpsykologin och förberedda mig för ett grupparbete...

I morrn måste jag även ringa vårdcentralen för att be om att få göra nya prover. Jag tror nämligen mitt blodvärde sjunkit igen. Känner av den där svimkänslan väldigt ofta nu förtiden och känner mig oftast tröttare än vanligt, och ofta yr.  Känner att jag även varit rätt "blödig" alltså ledsnare än vad jag brukar känna mig. Jag brukar för det allra mesta bara känna mig glad! Kan o ha att göra med trötthet? jag vet inte. Men värt och kolla upp! =)

Nu ska jag skura mina golv med min fina rosa skurmopp! :D




Köpt i Luleå och jag är fullkomligt förälskad! hur ofta är man det i en skurhink och mopp liksom? :p haha.


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)

Klicka här för att anmäla dig:

http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_12.html

2011-03-13 @ 18:34:35
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: ♥ESSEY♥

Snygg blogg =D görs?



KRAAM!!

2011-03-13 @ 18:45:57
URL: http://esseys.blogg.se/
Postat av: Tanya

Hejsan... Jag brukar inte kommentera runt till andras bloggar hit och dit, men kände att jag var tvungen nu. Jag läste det du skrev på Michas blogg och jag måste bara säga... Gud så smart och vettig du är! Verkligen... jag började att se upp till dig om jag ska vara ärlig (och jag är en sån person som sällan ser upp till människor.)



Folk är tyvärr så himla bra på att vara elaka, hårda och dömma folk utifrån och slänga ut elaka kommentarer här och där... men du sa verkligen bra, sanna och vettiga ord! Det gillar jag :)

2011-03-13 @ 18:52:50
URL: http://www.Tani.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Försökte hitta din blogg Tani men den fanns inte?



Va gullig du är! vad glad jag blev av din kommentar=D jag brukar sällan kommentera såna där " stor " bloggare alls, men ibland blir man trött på alla konstiga kommentarer från 14-15 åringar som tror sig veta så mycket mer än vad dem gör...

2011-03-13 @ 19:08:51
URL: http://omemmawk.blogg.se/
Postat av: ♥ESSEY♥

Sv: Sitter just nu och dricker min absoluta favortidryck! ;) som du kan se i i inlägget du kommentera :)

2011-03-13 @ 19:10:16
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0