Söndag..

Idag sov jag föör länge! inte alls bra då jag känt mig seg hela dagen, och har knappast lyckats få in mycket av tentan i huvudet... Men det är så det blir när man sover för länge. Somna 23 och vakna 13 :S Antar att jag tog igen av veckans dåliga sömn där eller nått..

Precis varit ute och gått 40 min med min vän Bea :D Planerat att vi måste ta tag i våra liv lite^^ Jag avskyr samma tråkiga vardagar men ändå efter en heldags plugg så orkar man inte göra nått speciellt. Framför allt också för att man bor i Riksten! 40 min ifrån stan..... Söker studentlägenhet närmre stan. Jag och bea vill ju flytta ihop =D

Snart sova, ska gymma kl 07 i morrn. Snart är det sommar, nu blir det all in på träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0