Så ont!!

Efter kickboxningen igår så har jag fått galet ont i mina armar, ja egentligen hela kroppen men mest i armarna. Men med just träningsvärk så skulle ja nog säga smärtsamt men härligt på samma gång. Man känner ju att man tränade igår! :D

Idag blir det nästan en vanlig dag. Vanlig , tråkig dag bestående av tenta plugg. Dock har ja och min grupp varit effektiva och gjort klart vår vetenskapliga rapport idag:D

Tackar för att de finns skype! så smidigt och google docs! det programmet är jätte smidigt för oss distans studenter!. Där kan vi alla vara inne på ett dokument samtidigt och skriva på dokumentet. Så idag när vi skrev vår disskution så kunde vi alla 4 i gruppen skriva varsina saker i disskutionen samtidigt! =D Tids effektivt!

Nu ska jag sätta igång med pluggandet, kanske moho tentan... dem härliga englska böckerna ligger och väntar på mig... väntar på att bli lästa, förstodda...

Idag blir det poweyoga kl 18. Kommer bli pain med denna träningsvärk... men jag längtar ändå =D


Både jag och Hannes satsar stenhårt på sommaren nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0