Så lång tid, men desto mer bättre allt blivit!

Det har hänt mkt men samtidigt ingenting under den tid jag inte skrivit sen senaste inlägget. Jag hann med en helt galet bra inflyttningsfest förra helgen, måndagen efter åkte jag till luleå och kom hem i fredags kväll.
Igår blev det spontan hemmafest hos en person jag och hannes känner, men då hannes inte kände för att följa med så drog jag ut själv med min fina vän Bea! =D

Inte alls bakis idag! Längtar tills nästa helg , då planeras det en utgång o ev middag me några vänner=D Livet känns härligt!

Skolfronten:

Det går bra! Men failade på en del på psykologin så den 16 kommer jag sitta kl 09 jäääääätte nervös och skriva omtenta på socialpsykologin. Tentan på denna kurs är några dagar efter plus att vi har 2 uppgifter att skriva innan månadens slut. Det är mycket nu.. och det kommer inte bli bättre. I morgon sätter jag igång ordentligt med pluggandet. 

Om ca en månad börjar vi läsa anatomi. Då jäklar kommer ja ha o göra!!! Det kommer bli många tentor på den kursen.. Men jag försöker se det positivt! =) Det ska bli kul o kunna alla skelett o muskler och massa annat som hör kroppen till.

Boende: bor kvar i Riksten, men söker en trea då det smids planner om att flytta ihop med en vän=D

Träning: upp och ner! ibland går de lite bättre o ibland sämre...

Pojkvännen: DamN tanken att han är min är det bästa känslan som finns! <3


Välmående: Ganska suuuverän faktiskt!=D Även om jag vill förändra vissa saker, men det skriver jag nog mest för mig själv. Det är bäst så! =)

Jag vill ha nästa helg! då hoppas jag på att få dansa dansa dansa!! =-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0