Så jäkla glaaaaaad !! =D

Helt galet! den lilla överraskningen min vän bea skulle ge mig var knappast en liten överraskning! =D
Överraskningen var en mobiltelefon, en touch! Snacka om att jag blev glad. Svårt att ta emot en sån present. Anledningen till att jag fick den var att hennes pappa hade fått den gratis pågrund av att ha köpt ett par Iphones. Bea sa att hon såg den hemma och tänkte på mig! =D Taaaaaaack gumman!! <3<3<3 Helt klart bäst! Hur ger man igengäld på en sån present liksom ? :O Gratis kaffe i skolan varje dag? haha.
______________________________________________________________________________________

Jag har precis gymmat, sov max 2 h men lyckades ta mig upp lika glad iaf. Det var tillomed så att Hannes blev förvånad att jag kunde va så pigg och glad trots så lite sömn. Men jag är glad idag :D kanske för mobiltelefonen. Troligen!=D

Sitter på skolan nu, ska plugga tenta, ska vara effektiv så jag kan ta mig hem relativt tidigt idag. Hoppas iaf! =)



<3

Kommentarer
Postat av: olivia

tack ;) va gör du? :P

2011-03-14 @ 09:59:11
URL: http://oliviawaldhagen.blogg.se/
Postat av: issa

oj vad härligt med en ny telefon! Nu har du en mkt bättre tele än mig ;)

2011-03-15 @ 07:38:15
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0