Nya mobilen , trasig?=(

Grymt gympass! =D Härligt! Nu hungring så jag dör. Va jätte hungrig redan när jag vakna, men hade för lite tid på mig att hinna äta frukost. Blev en celcius som mättade och gjorde mig pigg på gymmet =D Nu en baguett, yougurt och kaffe! Helt ensam på våning 7 på södertörn. Bakom mig finns en dörr, inne i den sitter det människor och skriver tenta... Precis som ja ska göra i mrorn. Nu blir det läsa på, pränta, nöta, upprepa. Motivationen är inte direkt hög. Jag är på nått sätt rätt trött iaf, min nya mobil vill inte starta =( tillbaka till den gamla utan nr.

Men jag ska vara positiv idag! =)

Kommentarer
Postat av: jane

Borde verkligen göras igen!:D

2011-04-04 @ 10:57:04
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: issa

hhahaha varför är det så farligt?:D Måste man så måste man ju liksom ;) och det är ju inte så att man gör det stup i kvarten :p

2011-04-06 @ 14:24:03
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0