Men du är snäll iaf!

Va på vårdcentralen idag. Blodvärderna såg normala ut, vilket är jätte skönt. Men min yrhet och svimningskänsla och trötthet finns ju fortfarande kvar. Jag undrar varför jag känner så och de har absolut blivit mer på senaste tiden .. jag har dålig syn, kan det bero på det?

Ska iaf på hälsoundersökning och ta lite mer allmäna prover på måndag. Dem ville ge mig en akut tid. Jag sa att det inte behövdes, men dem dem ansåg att jag inte skulle behöva gå runt och känna mig yr så ofta. Jag gillar tullinge vårdcentral! =) Dem bryr sig verkligen.

Men irriterad på läkaren jag fick träffa idag som inte kunde uttala svenska ordentligt. Det var faktiskt knappt att jag alls förstod vad han sa till mig vilket han sen påpekade också.
Jag har inget emot brytning och sånt. Men jobbar man inom vården och framförallt som läkar så borde man iaf kunna prata så att jag som klient, patient förstår vad som sägs. Vad sägs som en svenska kurs och lära sig uttala dem svenska orden lite bättre? Men jag är iaf inte elak.  När han sa:
" Du förstår mig inte riktigt va? "  så kläcka jag ut orden " Njaa, men du är snäll iaf" =D Jag fick ett skratt tillbaka som svar :p

Han är säker en skitbra läkare! men just då när vi pratade tyckte jag de inte. Han pratade på en massa och jag förstod knappt nått..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min händelse rika dag! ^^ hoppas ni haft en mysigare morgon!=D


Kommentarer
Postat av: issa

hahahah sötnos :D Det hade jag velat se!

2011-03-15 @ 14:24:04
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: Lisa

hejhej!

jätte mysig blogg du har :)

Hade blivit jätteglad om du skulle vilja kommentera min blogg, eller om du vill följa den via Bloglovin', så kan du ju skriva det till mig, så följer jag gärna din! :D

Kram ♥

2011-03-15 @ 16:47:03
URL: http://lizaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0