Måndag

Va på gymmet idag kl 07, trött som bara den.. =) Fick gymma själv också vilket jag börjar bli ovan med nu.
Träningen gick halv bra, sov max 3 h och va jätte trött. Blev ett ganska kort pass. Det är tur att jag ska träna tis, ons och två pass på torsdag ! =)

Sitter och äter min frukost just nu i skolan och ska snart börja plugga i massor. Min vän Bea kommer nog hit vid 12 och håller mig sällskap!=D

Måste tipsa om en super bra dryck när jag nu skriver om träning. Celcius! Den har tydligen fått bra omdömme och är både nyttig, god och får en pigg!=D




De står att den även ska hjälpa en att förbränna fler kalorier, det kan man ju tro lite som man vill. Jag dricker den mest som en vanlig energie dryck , för att bli pigg :D Fördelen är bara att Celcius både är nyttigare och goare än t ex redbull! Det läggs några hundralappar på denna dryck i månaden.. Men helt klart värt det! =D


Kommentarer
Postat av: issa

duktig du är som gymmar och har dig!:) Hur har det gått med pluggandet i helgen?

Själv har jag blivit magsjuk eller ngt :(

2011-03-21 @ 10:28:05
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0