Effektiv morgon! =)



Här sitter jag. På södertörns bibliotek med min fina vän Bea!
Vi disskuterar utveckling :D Att vi både känner behovet av att hela tiden vilja utvecklas, lära oss nya saker. Det känns därför viktigt att hitta ett arbete som är varierat. Där jag hela tiden kan jobba på olika sätt, med olika människor. Arbetsterapin passar därför precis som fisken i havet för mig =D.

Bea och jag har precis tränat, och nu tänkte vi sitta här och plugga i massor. Fantiserar också lite om när ( om) vi får en trea gemensamt där vi på morgonen laddar upp med en kilo kaffe och har våra mysiga pluggdagar. Cant waaaaaaait! Älskling får gärna jojna!

Att plugga med en vän är riktigt mysigt faktiskt! =) Särskillt om båda är såna som ändå är fokuserade. som vill! och som inte pratar bort tiden. De är jag och bea bra på=D vi kan sitta braa långa stunder och bara fokusera på våra egna studier.

Idag ska jag lära mig allt om socialpsykologi ! efter det ska jag rabbla upp det varje dag! Det måste helt enkelt sitta. Jag vill kunna. Det är intressant om jag ska vara riktigt ärlig =) Känns inte alls så pain o läsa boken nu.

Ha en bra dag! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0