Den kalla , tråkiga vardagen i Sverige vid tenta veckorna...

Tycker vardagen är lite tråkig just nu. Jag är en väldigt rastlös person, vill att nått ska hända ofta. Den här tråkiga vardagen är inget för mig. Jag är inte gjord för att leva i Sverige med tråkig vinter, i Riksten där det inte händer mycket ( men har iaf tur att jag har 40 min in till stan) Men 40 min åker man inte direkt in sådär spontant på en vardag.

Men jag måste börja göra mer spontana grejer i min just nu trista vardag. inte bara studier......



Jag avlider snart......aaaw=( tur att jag har kickboxningen att se framemot iaf . Alltid nått!

Kommentarer
Postat av: issa

jag kan gärna hitta på lite roliga saker med dig ;D i need it too!

2011-03-15 @ 17:58:51
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0