Dagens val

Sitter och velar mellan att gå ut ikväll eller inte gå ut ikväll. Huvudet känns nämligen som bly och jag är allmänt tröött och borde plugga på tentan.. Men samtidigt har ja inte jätte stor lust att vara hemma heller.

Ska nog testa lite kläder och försöka bli lite taggad :)

Angående ett av mina inlägg, så är något jag alltid tänker att trots kass självförtroende så är jag lycklig! Något jag påminner mig själv om varje dag =). Man måste ta vara på livet! Och det är bara en själv som kan göra vardagen bättre än vad den är. Jag hatar t ex när folk tkr synd om mig. Tyck inte synd om mig! va glad med mig istället=) Folk brukar oftast säga att jag jämt är så glad. Jag älskar det! För jag är en glad och positiv person, och när folk märker det så är det självklart att jag blir ännu gladare! =)




Saknar sommar och Gotland!! =D Sova i tält, sitta med massa fina människor, dricka cider mitt på morgonen och dagen, för att sen festa hårt på kvällen! Midsommar och dem övriga dagarna på Gotland är oslagbara! och det bästa av allt är att det ska bli av i år igen !=D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycka synd om någon hjälper aldrig, däremot omtanke, himla skillnad tycker jag. Hoppas verkligen du har någon att prata med när det känns motigt, för man varken kan eller ska vara glad HELA tiden. Det man var med om i går eller för tio år sedan har man för alltid i ryggsäcken och går inte att ta bort. Glad och positiv ska man va men som sagt hoppas du har någon du kan prata med när det behövs för att kunna må bra!

2011-03-12 @ 17:28:30
Postat av: Emma

Där kan vara mitt problem.. Jag känner inte att jag har någon att direkt prata med eller Inga vuxna iaf. Vilket såklart skulle vart skönt ibland. Men därför brukar jag skriva texter... funkar ju de med :)

2011-03-12 @ 17:37:47
URL: http://omemmawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0