kanske dags att uppdatera lite :p

Vet ni!=D det är så sjukt underbart att ja nästan dör lite grann iaf^^ gotland om bara 2 dagar!!!!! =D

I lördags va det fest i villan ( där tre av hannes vänner bor) för att fira att det endast var mindre än en vecka kvar till gotland =D haha. Galen fest som alltid, och alltid lika kul! blev kalasfull av en shot absint ( trodde de va lakris shot faktiskt! ) dansade som bara den och hade så kul man bara kan ha på en fest!=D

Söndag: bakis som bara den.... kan inte påstå att jag mådde jätte bra :p men jag och bea var tvugna att leverera spriten och sovsäck o grejer till villan på söndagen. Ingen aning varför vi inte gjorde de i lördags när vi ändå va där^^ det va pain iaf! det var många kg sprit/ dricka som va i väskorna och som skulle med :p

Idag har det vart lite små handlade i stan till gotland, och just nu håller jag på att tvätta, och ska packa=D och funderarat ut att min dricka kommer räcka mer än längre än två dagar hahah:p

4 liter vin
ca 25 cider
och en stor vodka flaska :p de är 2 dagar och en kvälls festande!=D

Det kommer nog vara en full Emma på gotland!=D men som kommer ha gaaalet kul! aaaaw längtar!!
Alla är galet taggade!=D och idag åkte 7 av dem 41 som ska med till gotland för att fixa tills vi andra 33 kommer =D typ ställa upp tält och de =D

Så när vi kommer dit på torsdag ca 22 så är det bara fram med drickan och festa diirekt!=D
tkr synd om min älskling som blir hemma.. :( men jag är inte sån som måste va med min älskling bara för att de är midsommar! denna midsommar får vi ha kul på varsitt håll:p blir säkert bra iaf!=D <3



Uppdaterar efter gotland!=D ha en bra midsommar! whoop

Kommentarer
Postat av: Nettan

Fin du är Emma!<3

2011-07-13 @ 11:29:44
URL: http://alwaysandforeverr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0