AAAww...

Tenta gjort!=D igår! en underbar känsla när man åkte därifrån :p hur den gick vet ja inte... de va 7 delar och 64 frågor, vissa delar vet ja inte gick bra alls.. ska föröker att inte tänka på den för än ja gått svar =)

Känslan efteråt va iaf underbar! sooomarlov i 8 dagar!! denna kurs har pågått ca 2 månader om inte lite mer, de har varit gaaalet mkt hela tiden, och även om man gjort andra grejer så har man inte kunnat känt att man tagit de lugnt med gott samvete. NU kan jag ta det lungt med gott samvete! hade verkligt läntat efter denna dag, då jag planerat att inte göra nått, ligga i sängen hela dagen och njuta över att inte ha några måsten.

Men jag kan inte... :S redan vid 13-14 börja de krypa i mig av rastlöshet!! aaw.. folk jobbar fortfarande och har skola.  Precis storstädat hela lägenheten, och nu funderar ja på vad mer det finns att göra, och hur ja ska fylla ut mina lediga dagar, eller om ja ska ringa jobbet o fråga om dem behöver folk tidigare?

haha.. nej! borde egentigen njuta av lugnet.. antar att ja är lite ovan vid det. Antar att man blir det när man pluggar, när man har saker att göra typ hela tiden.

Nu, njuta av vädret, kanske blir trött av en kvällspromenad:p


Kommentarer
Postat av: JESSICA

ELLER KOMMA TILL MIIIIIIIIIIIIG??????????????????!!!!!!!!

2011-06-16 @ 21:13:33
Postat av: Anonym

2011-06-16 @ 21:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0