Sooova?!

Ja borde inte vara vaken just nu, o ja borde egentligent sovit för flera timmar sen. I natt tror ja iaf att ja fick 1 timme sömn.. Kändes som att ja precis hade somnat när klockan ringde och ja vaknade upp som en zoombi o insåg att ja inte kunde gymma me nästan ingen sömn. La mig igen o lyckades sova tillslut.

Ja har försökt sova nu me men ligger bara o vänder o vrider på mig. Jävla sömproblem! Ja önskar verkligen ja kunde sova, fast just nu så tror ja att min kropp har vant sig vid lite sömn. I normala fall me tanke på den liiilla sömnen ja fick i natt så borde ja va trött. Men de är ja inte :(

Slut klagat för mig. Ja är glad, riktigt glad faktiskt:D Ja lever mitt liv, ja hade en mer än braaa lördag :D dansade hela natten, med mkt fina människor.

Jag lever mitt studentliv, ja har en pojkvän men fortfarande friheten att kunna festa o göra lite som ja vill. De är skönt på det sättet att inte bo tillsammans faktiskt, vi ses när vi båda kan o har tid. Föresten har Hannes har slutat spela, vi hörs oftare på telefonen =)

Studentlivet är härligt! I går va jag o 4 grannar och åt middag hemms hos en av grannarna. Vi pratade fram till ca 23,30. Alla vi har en sak gemensamt framför allt. Och de är såklart studierna. Men de ger en gemenskap. Alla förstår varandra när , vi firar när tentan är över. Ska ev ut på onsdag. Då har två av oss gjort en tenta. Jag själv har precis börjat ny kurs=) Just nu känns det väl sådär, meen känns kanske bättre när ja kommit in i kursen mer=) kan ju hoppas iaf..



Studentlivet är iaf härligt minus tenta veckorna.. men de kanske har sin charm, eller inte..ja gillar min lägenhet! min pojkvän o min frihet, Jag tänker fortsätta vara ung några år till :D Puss o godnatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0