Nu kör jag

Nu blir det all in på 2 saker. Bättring här!
Plugg, tenta om 6 dagar...:S Dock hindrar mina sömnproblem mig där lite. Ja, jag kan vara glad om ja under en kväll lyckas få 2-3 h sömn. Då är jag GLAD!..

Jag ska köra all in på träningen med. Jag skulle ha tränat i morse men pågrund att ja inte kunde somna i natt så vråka ja försova mig big time! o har inte ens påbörat skolan än. Vilket ska se nu. Nu måste det bli. När huvudet säger ifrån så ska jag träna.

De är inte bara träningen ja ska köra all in på. Nej! jag måste lära mig äta bättre. Inte så att ja vill minska maten, nej nej absolut inte. Meen kolhydrater o skit mat kan ja gärna skippa.

Samma sak är rökningen. Egentligen måste ja väl verkligen vilja att inte röka för att de ska funka. De gäller bara att bestämma sig, kanske är de där mitt problem ligger. Men de ska gå.

Ja självförtroendet måste såklart bli bättre det med. Meen förhoppningsvis så blir det de när jag kommit igång med träningen. De hoppas jag!.

Just nu är jag yr o trött, de är absolut inte braa.

detta ska vara min sista sovmorgon fram till onsdag. På onsdag ka jag sova ut!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.boksidan.net/bok.asp?bokid=2860



Alltså om den funkar för ALLA vet jag inte, men noågon bluff är det inte. Värt att testa.

2011-01-07 @ 17:25:44
Postat av: Mirka Norrström

Tack för den fina kommentaren jag fick av dig här om dagen:-) Kram

2011-01-15 @ 22:07:46
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0