Du och jag Pappa <3

Som liten var jag din flicka. Som liten var vi en familj men som skiljdes åt till olika vägar. Men du ska veta pappa att jag Älskar dig väldigt mycket. Kärleken till dig pappa kommer ingen kunna ta. Inte ens spriten kan skilja den kärleken åt.



Men min kärlek till dig är orsaken till att jag så sällan hälsar på dig. Jag fäller alltid långt inne en tår när jag ser dig med drickan. Jag önskar att det inte var så..  Att se någon man Älskar så mycket dricka så mycket gör ont.

Från ingenstans fällde jag nyligen en tår. För det dåliga samvetet finns där trots allt och jag lovar att bli bättre på att komma och besöka dig. Men du ska veta pappa, du finns hos mig varje dag. Trots att vi så sällan hörs..

 


Du och jag är föralltid pappa. För visst var det så vi sa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0