Snart sommart!!=D

Det är helt underbart att inte behöva se snö, att se att det vid 7 tiden inte är kolsvart ute, att solen lyser, att höra fåglarna kvittra. Det är nu man vaknar till liv, börjar tycka om vardagen mer. Människor börjar komma ifrån sina vinter deprissioner och blir gladare=)

O jag..? jag pluggar Anatomi och är nu inne i en svår, jobbig kurs... Tentan jag skrivit om i dem senaste inläggen är iaf godkänd! =) Så skööönt!

Kom hem för ett tag sen efter att ha varit och tränat med min fina, underbara älskling!=D !<3

Det är snart sommar, och jag har tränat på ganska bra några månader nu och jag gillar verkligen träning nu! =) Den är härlig! För det mesta tränar jag 07 på morgonen, iaf dem dagarna ja inte har kickboxning o lektioner. Då är man pigg senare! helt perfekt=)

Nu ska jag återgå till mitt kaffe, musiken och sen fundera på om man inte borde ta sig på en löprunda ut också idag! solen skiner, livet skiner!=D Och jag är lycklig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0