Myysig fredag!

Har just nu en älskling hemma hos mig som sover. Jag själv har föreläsning ( paus nu) men det blir ändå lite extra mysigt att ändå ha en sovande pojkvän här samtidigt :p Lite sällskap blir det ju :p

Idag blir det en rätt lugn men mysig fredag!=D
Klipp tid kl 12 men endast! topparna.. uh hatar klippning då jag sparar ut till långt hår, längre. Men just nu är det jätte slitet att de inte ser fint ut. Färgade håret igår iaf :p mörkare o lite mer mörkbrunt. Blev nöjd =D jag trivs bäst i mörkbrunt/rött hår=)

Efter klippningen blir det lite plugg i Tullinge bibliotek och sen hem till min saknade fostermamma och vara barnvakt =) Mysigt då barnen inte är så små, så det blir mest chill!=D

Ska återgå till min kära föreläsare nu.. Mitt huvud är förvirrad.. svåra grejer han föreläser om! Tror de blir en del sökande på nätet sen istället!..


Kommentarer
Postat av: Sara

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-13 @ 01:14:28
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0