Mat schema!

Ja har länge försökt gå ner i vikt, men trots min träning så står ja still på vågen. känns verkligen inte som nått händer. Börjat me diet pro - en matersättning som iof verkar bra, men väldigt lite kolhydrater. Men faktum är att ja trots de ändå tror ja äter fel.

Pratade me min fina vän jessica nyss =D Hade ett långt samtal om mat o träning. Jessica tkr ja är en bra person att prata träning o mat me, då hon trots allt lyckats gå ner en väldig massa! Genom att främst äta bra mat.
Kom fram till att ja äter allt för lite, typ ca 500 kalorier per dag, vilket inte är bra alls tydligen..

Nu är det ändrig på dålig matintag o dålig mat=D Under 2 veckors tid ska ja följa ett matschema som Jessica ska göra åt mig =D ett matschema så fått henne att tappa vikt! Ska bli intressant o se om de funkar=D Så ja looooovar jessica! ja kommer följa de till punkt o pricka! =D min heder på det! haha.

De ja gillar me jessicas förslag till mat är att om ja följer den matförslag som hon ger mig och inte fuskar o förhoppningsvis går ner mina ca 5 kilon ja vill få bort så kommer ja förhoppningsvis? sen kunna äta lite mer pasta, fuska lite ibland sen, antar för att kroppen fått en bra förbränning kanske? de funkar för henne iaf!=)



 
Taaack vännen! för att du vill hjälpa, och lägger ner tid för att hjälpa mig=)=)=) <3 <3 <3 
           


Kommentarer
Postat av: issa

men gumman, behöver du verkligen gå ner så mycket i vikt? :s blir ju orolig! Vad är det du väger nu förresten? <3

2011-04-28 @ 13:42:44
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: issa

okeej, så länge det inte blir ännu mindre än det! För då blir du för smal hjärtat.



Nej alltså man äter ju tre vanliga måltider om dagen samt två mellanmål:) Det är bara att man har ju det där suget efter godis och sånt haha. Men det är inte sånt där jobbigt hungrig som vi var med om haha.

<3

2011-04-28 @ 14:26:57
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: issa

haha skoja inte! Det står en skål med choklad en meter ifrån mig, men den får man ju inte röra :( Fast det är ju värt det när bikinin ska på sen ;)

ses snart? Du, jag och jessica ? :D

2011-04-28 @ 15:43:26
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: jessica

förlåt emma, jag lovar att fixa matscemat till helgen så att du kan börja på måndag!!!! förllåt att de har dröjt, har varit fullt upp. men jag lovar o hjälpa dig:D

2011-05-03 @ 20:19:52
Postat av: jessica

förlåt emma, jag lovar att fixa matscemat till helgen så att du kan börja på måndag!!!! förllåt att de har dröjt, har varit fullt upp. men jag lovar o hjälpa dig:D

2011-05-03 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0