Inte direkt vad jessica lärt mig:p

Det ekar tomt i mitt kylskåp, tre korvar o sallad va i princip de ja hade hemma. Och när tröttheten faller på efter allt pluggande så blev de rå korv o salladsblad. inte diiiiirekt va jessica sa åt mig att börja äta. Hahah. Får bättra mig från o me måndag.

Det har gått helt okey me pluggandet =) Men märker nu att tröttheten fallit på, hjärnan känns kaos. För helt plötsligt blev allt vääldiigt svårt. Ska försöka nå min älskling, Lite kärlek kanske kan återuppliva plugg "flowet" igen.

Hade kunnat suttit i en mysig park just nu, vart me vänner! .... Men... ja har fått mkt gjort idag!! Kanske va det värt de trots allt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0