Ett samtal..

Varje gång du ringer är du alltid jätte packad. så packad att de känns som att du knappt kan prata... Vi har inte pratat på säkert flera månader, ändå avslutades vårat samtal efter endast 1 minut och 53 sikunder..

Jag försökte prata mer med dig, men du ville avslutade samtalet...
Du berätta att du en än gång gjort dig illa, skadat revbenen, går på värktabletter.. Hur många ggr har inte de hänt nu? va det inte senast ja såg ett sår i ditt huvud då du ramlat på badrumsgolvet? Var det det för bara strax innan jul som du hade gjort illa revbenen ganska rejält?

De hade inte hänt om det inte vore så att du super så jäkla mkt! det gör så ont i mig... att höra.. det gör ont i mig att höra dig så full, sludrar, sitter på balkongen  och super precis som alltid, Vilket ändå är en stor del i din vardag...

Vill kunna få dig att förstå .. att du far illa av ditt missbruk:/ Men du märker nog det inte själv, och det spelar ingen roll hur många ggr jag säger det, för jag vet att du inte lyssnar... 

Jag kan erkänna.. Att jag oroar mig när du åker till kina från juni till agusti. För där vet ja att du super ännu mer, pågrund att ölen är billigare. Jag oroar mig att nått ska hända där.

Ett samtal från dig nykter någon gång.. det önskar ja mig av dig när ja fyller år. Något annat behövs inte. det skulle göra mig glad, något som skulle kunna göra en dålig dag till en av dem finaste!

Ett samtal.. på 1 minut och 53 sikunder, efter flera månaders tystnad av varandra.. väääldigt full. Jag skulle ljuga om jag sa att de inte gjorde ont i mitt hjärta efter det..

Kommentarer
Postat av: issa

älsklingen. Finns här för dig om du behöver prata. dag och natt. <3

2011-04-30 @ 20:47:19
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0