Blir inge valborg för mig =(

Faaan! gillar inte att ja inte förstår cellen och nervsystemet.. Helgens planer var att åka upp till Uppsala i morrn bitti, och fira valborg me en vän o flera av hennes vänner. Ja känner även en del som ska dit. Men tentan stoppar mig, och låter mig istället va hemma och plugga hela helgen istället =(...

Känns såklart mer värt o kunna tentan än att festa. Valborg är ingen stor grej.Men känns ändå tråkigt! men det handlar såklart om prioritering och jag tror jag prioriterar ganska rätt..

Nu är ja på tullinge bibliotek! Plugg effektivt i 5 h. Hem, och plugga mer...


Kommentarer
Postat av: issa

gud vad duktig du är gumman som tar plugget i första hand :) Är nog svårt ibland när man vet att man istället kan få åka på fest..

<3

2011-04-29 @ 13:51:51
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0