Tenta ångest............!!!!

Uhhh har suttit i flera timmar nu, och det här suger. Min hjärna är helt död av all information. O ja har så mkt mer kvar att läsa och anteckna.

Har iaf mött en jätte trevlig tjej som bor i samma hus som mig idag =D så var nyss ute på en rök "paus" med henne. På lördag planerar vi att dra på en fest tillsammans här i Riksten =D Ett bra sätt att lära känna folk här.

Men åter till tentan så stiger tenta ångesten sig på mer o mer :S Uuh ja vill fixa den här tentan. Ska fortsätta nu i ett par timmar till, vill inte gå o lägga mig allt för sent heller eftersom ja borde va någelunda pigg i morrn när tentan ska skrivas. Men det är så mkt som ska präntas in!!! o ja vet att det nog kommer vara väldigt öppna frågor, frågor som man måste utveckla en jävla massa på eftersom att man skriver tentan hemma o har möjlighet till böckerna. Så antar att det kommer bli som en mini hemtenta fast med 4 h maxtid...

Meeen ingen ide o klaga. Den ska ju skrivas ovasätt o ja borde ägna min tid åt att fortsätta nu...................


Isaa saknar dig!! =( <3 så typiskt att man ska bo långt ifrån varandra, men den 8:e så jävlar :D Kryssning!! =D=D Kan inte bli mer än bra på den fronten! och det bästa av allt är att det inte är långt kvar dit!=P

Kommentarer
Postat av: issa

jaaa snart är det kryssning! :D Och en söt emmpo ska ju med också :D <3

2010-10-01 @ 16:11:57
URL: http://issahogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0