Så lätt att snozzaa

I dag var min plan att ta mig upp tidigt o börja morgonen med ett gympass.. typ vid 8 för att sen ha resten av morgonen och dagen på mig att plugga. Meeeen! har man inte någon direkt tid o passa så blir det lätt att man snozzar istället. Kom iväg vid halv 10 iaf men med dusch, sminkning o allt det inräknat så va jag inte klar för än vid 11,30...! dame!...

Aja.. pluggandet har gått dåligt idag iaf men ja ger inte upp :)

tänkte spendera min kväll med dessa böcker som jag hämtade ut idag-->

Varav den tjockast är på engelska..  O inte hellar var dem billiga, snarare snordyra! men vem har sagt att det skulle va billigt o plugga, särskillt distans studier, här snackar vi om att tusenlapparna flyger iväg... Men jag gillar mitt val ändå !=)  


Nuuu ska jag inpränta lite termer o begrepp o försöka sammanfatta lite av det ja läst. Projeket la jag åt sidan idag. Sen om några timmar blir det sex&city time! Sånt gillar vi! O det är bra att ha nått o se framemot i all den här röran =D


Föresten fick ja praktik idag=D=D=D
Måndag o tisdag, ett stressmoment att bocka av!=D lättnad, ser framemot att komma ut på två dagars praktik=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0