Så jäkla rätt!

Mina 2 dagars praktik har varit super !=DDet kändes helt rätt att vara där =D. Kände verkligen att det är  ju det här jag vill jobba med! =D  Trivdes verkligen på stället jag var på också!=)

Var helt lyrisk när jag kom till Hannes igår o berättade om allt jag fått observera. Arbetsterapeut känns som gjort för mig! så kände jag inte när jag praktiserade som lärare. Men nu vet jag att de är så här det ska kännas när man valt rätt yrke! =D Kan ju säga att motivationen till att plugga till tentan höjdes! den höjdes till allt=D

Är glad att ja valde bort lärarprogrammet och så tacksam för att att ja kom in på arbetsterapeut programet, också med tanke på hur många det var som sökte till högskolan detta år!=)  Om 3 år har jag en högskole utbildning och får jobba med det jag verkligen längtar efter att få jobba med. Bara tanken får mig att lee!=D =D =D

Nu har jag för en stund sen kommit hem efter att ha handlat mat med älskling på Willys, och precis hällt i mig Elorado nudlar och grovmacka =P Ska plugga till tentan nu, och om några timmar väntar ett projektmöte=) Som ska redovisas på måndag i Luleå. Ska bli kul då o träffa sin projektgrupp in real life =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0