Politik o Valet...

Jag blir förvånad över att folk har varit så lyriska över detta val, men det är nog pågrund av att ja är TOTALT ointresserad..
Självklart kan det gälla min framtid, och beroende på vilket parti som kommer styra Sverige kommer säkert ja på ett eller annat sätt märka av.
Meen jag kan fortfarande inte göra nått åt saken, jag kan rösta men mer kan ja inte påverka valet, o då spelar det ingen roll hur arg eller glad ja blir över restultatet. Det blir som det blir.

Meen jag bryr mig så pass mycket iaf att sverigedemokraterna kommit in i riksdagen. Det är bara sorligt.. Sverige kan inte längre utmärka sig att vara ett land som kämpar för demokrati..dem som röstat på detta parti kan utmärka sig som rasiter, o att antalet var så många som röstade på dem förvånar mig inte. Räknar ja bara dem i min släkt så har vi kommit upp i ett antal, o valet visade tydligt att det var fler som hade samma tankar. Sverige är ett land fullt med smyg rasister, tyvär..

Men ja tänker inte hålla på o tänka på detta o prata om det, för jag kan ändå inte ändra nått.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Klokt! Och riktigt glad över att du inte håller på dom. Min åsikt är nog att problem finns o ja men att det snarare handlar om klyftor, har man inget och inte ser någon ljusning så spelar det ingen roll varifrån man kommer, på något sätt försöker man skaffa vad man vill så är spiralen nedåt igång:(

2010-09-21 @ 19:48:44
Postat av: jessica

mm de e tragiskt. jag vet många i min släkt som rostade på dom oxå:S usch!

2010-09-21 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0