Pappa <3

Jag camade med pappa för en liten stund sen. Pappa har jag nog inte träffat på ett flertal månader, och trots att saker o ting är som det är saknar ja honom.

Pappa är smått rolig, o är bra på att komma med sköna kommentarer, dock blev han besviken på att folk tror att han var 75 när han endast är 54-56? hahah. Men dåliga levnadsvanor sätter sina spår.

Pappa: Jag frågade ett par utanför tvättstugan om dem ville gissa min ålder, och dem gissade på 75, det va inte snällt.

Jag : (mer förvånad över att han va vid tvättstugan) Haha nej, men vaddå tvättar du??!! :O

Pappa: Nej jag satt utanför o drack öl.

Vissa människor går inte att ändra, Ibland får man acceptera saker o ting antar ja... O med pappas levnadsvanor så tror ja inte att han kommer bli hur gammal som helst, så det är lika bra att acceptera hans drickande, o börja visa hur mycket jag Älskar min pappa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0